Szakma

2011.11.15. 19:32

 A mai nap "szakmailag" lebilincselo volt. Akkor kezdodott az egesz, amikor az elso ora elso szuneteben arrol beszelgettem az egyik csoporttarsammal hogy barcsak szembejonne egy projekt, mert engem annyi minden erdekel hogy soha nem fogom tudni egy teruletre leszukiteni. Ezutan az oran a tanar elejtette egy megjegyzesben hogy mennyire szeretne egy kutatast csinalni a skype-on folytatott kommunikaciorol. Ez nem csak hogy beletartozik abba a teruletbe ami erdekel, de raadasul nekem is eszembe jutott mar az egyik orai feladathoz, csak vegul nem volt megvalosithato a megadott keretek kozott ezert megvaltoztattam. Szoval vegre van egy kiindulasi pontom!! Lehet hogy vegul egesz mashol kotok ki, de nagyon belelkesedtem hogy van valami otletem.

Aztan jott a halalos keddi ora, ami kivetelesen nem is volt olyan halalos, az ora nagy reszeben egy elemzesen dolgoztunk, es kezdtem belejonni. Aztan valami fura otlettol vezerelve onkent maradtam a szabadon valszthato opcionalis 3. orara, es vegig tudtam kovetni az egeszet! Valaki okos (Fawcett) csinalt egy nagyon lebutitott modellt az angol nyelvre, de ugy, hogy egy szamitogepes programon is hibatlanul lefusson, es azon mentunk vegig. Majd bescannelem a handout-ot, aki azt egyszer atbongeszi soha nem fogja azt mondani hogy bolcsesz vagyok ez nem eleg tudomanyos :)

Vegul egy vendegeloado tartott egy vegtelenul erdekes eloadast. Az egyik kutatasi  terulete a hangtan az igazsagszolgaltatasban, es reszletesen beszelt egy Ausztral esetrol ami a "David Bane case" neven lett hires. Nem akarom leloni a poent, mert hatha valakit erdekel, de az volt a lenyeg hogy egy bizonyos hangfelvetelbol mit hallottak ki az emberek kulonbozo informaciok  elolvasa utan, es egeszen elkepeszto mertekben voltak befolyasolhatoak. Amint valaki azt mondta nekik hogy "ezt lehet hallani", nagy szazaleka az embereknek azt "hallotta", es ez azutan sem valtazott, hogy egy szakerto azt mondta hogy nem, nem lehet megallapitani barmilyen bizonyossaggal hogy tenyleg ez lenne hallhato. Aki kivancsi az tobbet olvashat az ugyrol itt, vagy akar ki is probalhatja a tesztet, majd kesobb megirom hogy mit mondott o nekunk ha erdekel titeket. A kutato egyebkent Helen Fraser.

A bejegyzés trackback címe:

https://post-card-iff.blog.hu/api/trackback/id/tr523385614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása