Lelkesedes

2011.10.14. 16:08

 Teljesen ugy erzem, hogy inspiralo egyetemi kozegbe kerultem. A 4 orambol kettonel eszre se veszem hogy mar eltelt 2 ora es vegeztunk is, es minegyikrol erzem, hogy hasznos. A cikkek es konyvek amiket el kell olvasni mind erdekesek es/vagy hasznosak, es a hazifeladatok is szorosan kapcsolodnak ahhoz amit csinalni szeretnek. Ez mind uj, de remeltem hogy igy lesz, amit sokkal nehezebb megszokni, az a tobbi diak lelkesedese, es most nem csak a csoporttarsaimra gondolok. Eddig nem hallottan senkit panaszkodni az oraira (persze ez biztos valtozni fog, de akkor is) es akarmirol el lehet beszelgetni veluk, akarmi is legyen a "szakteruletuk". Ehhez meg hozzajon, hogy tenyleg a vilag minden tajarol jottek, es ez mind egyutt egeszen kulonleges hangulatot teremt. Persze nem csak tanulunk, de a szorakozas sem csak kocsmazasbol all, szervezunk kirandulasokat es kulonbozo esteket - vagy csak elmegyunk azokra amiket masok szerveztek nekunk. Valahogy igy kepzeltem el az "igazi" egyetemet, csak eddig nem tudtam megtapasztalni. Szoval roviden, ugy erzem hogy jo helyen vagyok. 

A delelottot a konyvtarban toltottem, ahova sokkal szivesebben megyek mint ezelott :) foleg hogy a hagyomanyos konyvtari reszek mellett van egy szint ami egy sokka lazabb ter, mindenhol szines fotelek vannak, es mindehova ki van teve hogy ezen a szinten szabad enni-inni es telefonalni is! Persze ettol meg viszonylag csendben van mindenki, de azert frissito ez a lazabb hozzaallas - az a kedvenc reszem a konyvtarban, akkor is ha nem akarok se enni se inni se telefonalni. Teljesen uj modon kell hasznalnom a konyvtarat hogy fel tudjak keszulni az orakra, de ez nem okoz gondot, mert annyira sok utmutatast kapunk. Az egyik orara egy olyan konyvet kell elolvasni ami arrol szol hogy kell rendesen esszeket irni master szinten - persze mielott kinyitottam teljesen bekepzelten alltam hozza, hogy na persze, ezt en mar mind tudom, es a nagy resze tenyleg nem uj, de vannak benne nagyon hasznos tanacsok, meg nem art egy ilyen gyujtemeny - peldaul el tudom kepzelni hogy amikor panikolok egy hatarido miatt akkor belelapozok otlek utan kutatva. Lehet hogy ez lesz a masodik konyv amit meg is veszek - az elso epp ma jott meg a postan.

(Amugy jobb is ha odaszokom a konyvtarba, ezek a golyak borzalmasan visonganak estenkent, szoval amikor komolyan orakig tanulni kell biztos elmenekulok valami csondesebb helyre!)

Mondjuk a kozerzetemnek mas is jot tesz, peldaul a napsutes, nemsokara megyek is futni egy kort a parkban. Tegnap voltam edzesen, 1 ora kondi es 1 ora nyujtas volt, szerintem nagyon jot tett, szoval ez rendszeres csutortoki program lesz - bar kicsit keson van, 8tol 10ig. Es raadasul  ez csak 10 font evente! Mehetnek masik orakra is ("balett/street dance" es hastanc) de azok nem annyira izgatnak. Meg azt is elvezem, hogy olyan dolgok amik otthon luxusnak szamitanak itt olcson es jo minosegben elerhetoek: peldaul vettem fel fontert egy jo nagy adag humuszt, ezzel elleszek egy darabig. Vanhozza pita is, szinten nagyon olcson. Szoval a kultursokknak meg mindig a naszutas fazisaban vagyok, remelem kitart meg egy darabig :)

A bejegyzés trackback címe:

https://post-card-iff.blog.hu/api/trackback/id/tr183303165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

be-rci 2011.10.16. 20:28:31

Ezt igazán jó hallani! Nagy lehet a kontraszt a BTK-val. Én mindannak az ellenkezőjét érzem, amit leírtál. De te is ismered az olasz szakot :D

dorkacsenge 2011.10.17. 12:05:15

@be-rci: Ó igen, a jó kis olasz szak :) amikor odajártam én sem tudtam elképzelni hogy egyetemre járni inspiráló is lehet. De legalább már csak 2 féléved van hátra, az is valami, nem? :)
süti beállítások módosítása