Kolikoszt

2011.10.11. 00:39

 Gondoltam, felkeszult leszek es csinalok magamnak holnapra szendvicset. El is mentem a boltba, mert kenyerfelet nem tartok itthon. Meg sajtot is vettem hozza. Csak aztan megettem az osszes salatat vacsorara, es rajottem hogy a sajtkrem maradeka bizony nem sok, ugyhogy az elkepzelt sajtkremes-salatas szendvics helyett gyartottam magamnak 3 pestos-sajtos szendvicset (ha mar ugyis meg kell enni mielott keso). Ne mondjatok hogy nem vagyok kreativ...

A bejegyzés trackback címe:

https://post-card-iff.blog.hu/api/trackback/id/tr773293215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása