Terkep

2011.09.25. 12:23

 Nagyon tetszik ez a google maps, maris megterveztem a kovetkezo futas utvonalat (tengap errefele mentem de nem pont igy, nem neztem meg elore csak mentem amerre gondoltam hogy erdekes lehet). Meg is osztom veletek:

 


Koli nagyobb térképen való megjelenítése

 

Egyebkent rajottem hogy irni kell amikor eszembe jut valamirol hogy erdekes lehet nektek, mert aztan amikor billentyuzetet ragadok sose jut eszembe, de elkezdtem irni ugyhogy itt van par erdekesseg az elso par napbol:

- az angolok unikumot isznak!! Csak azt hiszik hogy "zwack"nak hivjak, gondolom valami okos marketinges kitalalta hogy igy majd jobban fogy

- azt hittem hogy fulpiszkalot veszek, de nem neztem meg alaposan, es ra van irva hogy tilos a fulbe rakni! kiderult hogy direkt sminkelo eszkoz, az egyik vege lapos es kerek a masik meg hegyes...

- a konnektorokon van egy kapcsolo, amivel le lehet kapcsolni benne az aramot. szerintem tok praktikus kornyezetvedelmi szempontbol.

- nagyon komolyan veszik a panaszokat a koli szobakra, szinte minden nap jon 2 fogatlan szerelo, es megjavitja a dolgokat amikrol irasban panaszt adunk le (nem nyilik az ablak, tul laza a zar, a huto borzalmasan recseg amikor kinyitom stb. stb.) es ha epp elkapod oket, akkor szivesen segitenek akkor is ha csak olyan bena vagy mint en es a vilagos leiras ellenere nem josz ra hogy kel 3 centinel jobban kinyitni az ablakot

hat ennyi. Megyek a Sainsburybe remelem ott van spenot :)

A bejegyzés trackback címe:

https://post-card-iff.blog.hu/api/trackback/id/tr403254839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

be-rci 2011.09.25. 19:32:47

Ohh! Spenótot fogsz főzni? Arról csinálj képet :D Ahogy én csináltam Ferrara-ban :)

dorkacsenge 2011.09.26. 03:22:46

@be-rci: hát nem csináltam képet, majd a következőről...de nem volt egy sikerélmény :( épp kész lett, gondoltam megfűszerezem, szépen leszede ma fóliát a frissen vásárolt borsomról hogy rakjak bele, megfordítom hogy őröljek rá, erre kiderül hogy a boltban nem volt rácsavarva a teteje és beleborul az egész....szóval kezdhettem előlről az egészet.
süti beállítások módosítása