Esemenyek

2011.10.26. 09:29

 Szombaton jon a Zsoka!!! Aki nem tudna Zsoka a gimis baratnom es az elso latogatom, es ez nagyon izgalmas. Persze azt is jelenti hogy az osszes keszulest a jovo hetre be kell fejeznem mielott ideer, ezert eleg suru napok jonnek. Ha nem is irok, igerem hogy uj kepeket rakok majd fel. Addig is roviden leirom mi tortent az utobbi par napban:

-vasarnap (!) elszabadult kicsit a pizza parti, en ugy terveztem hogy egy nyugis csendes vasarnapi pizza parti lesz, ehhez kepest mindenki meghivott meg egy-ket baratot ugyhogy az lett a vege, hogy tobb mint osszesen 20 ember probalt a konyhaban ucsorogni (azert nem egyszerre), en felmerve a heylzetet gyurtam meg egy adag tesztat 1 kilo lisztbol es 4 oran keresztul gyartottam a pizzakat megallas nelkul, nem szamoltam, de tobb mint 10 tepsi kellett hogy legyen. Eleg faraszto volt, de most mindenki aki ott volt es kostolta orok halat eskudott nekem, ugyhogy befektetesnek fogtam fel :) (es kijelentettem hogy a letszamkorlat mostantol 8 fo)

-tegnap megint elmentunk stand-up comedyre a HOKbe, sajnos ez most nem volt annyira szinvonalas mint az elso, de megbeszeltuk hogy majd elmegyunk a "rendes" barba ahol hivatasszeruen uzik az emberek, hatha ott jobb lesz. Csak annyit mondok hogy az egyik eloado 10 percen keresztul nekunk hattal de felenk egy fakacsat tartva meselt valami elmebeteg tortenetet a kacsa eloeleterol, ami ugyan szerintem unalmas volt, de o vegigvihogta.

-penteken megyunk kocsmaturara Halloween jelmezben, es tegnap megprobaltunk kitalalni valami jopofa csoportos jelmez otletet (ami jobb esetben tartalmas egy nagy feher leplet, hogy a togat ujra lehessen hasznositani). Majd beszamolok az eredmenyrol.

A bejegyzés trackback címe:

https://post-card-iff.blog.hu/api/trackback/id/tr823330664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása