Majdnem

2011.11.08. 20:20

 Kozkivanatra honapok szerinti mappakba rendeztem a kepeimmet, ugyhogy mostantol oldalt a fenykepekre kattintva 1-1 albumhoz juthattok. Mindig a legfrisebb lesz legfelul, es ezen kivul nem valtozik semmi. Gondolom a szunet miatt is, de kezdek belejonni itt a fozesbe, ma csinaltam egy hatalmas adag lencsefozeleket. Nem kaptok kepet rola mert nagyon ronda lett szegeny :) de azert finom...voroslencsebol csinaltam, nincs benne baberlevel se rantas, tejfol helyett joghurt van hozza es persze az itteni "szalami" meg bacon mas mint az otthoni...szoval majdnem magyaros, csak itteni korulmenyek kozott. De finom, szoval maskor is csinalok szerintem! Es kozben elkezdtem rendesen csinalni az egyik esszet is es egesz lelkes lettem. Mara ennyi, meg jelentkezem a heten. Remelem tetszenek a kepek az oszi setamrol a gagyi kis fenykepezogepemmel :)

A bejegyzés trackback címe:

https://post-card-iff.blog.hu/api/trackback/id/tr203364309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása