Aprosagok

2011.10.13. 18:30

 Megkaptam a postaladam kulcsat!! Ma vegre megerkezett, es becsusztattak az ajtom alatt, szoval amikor felkeltem mar ott volt. Es ki is probaltam. Es talaltam is ket kepeslapot Apatol es Anyatol...nagyon tetszettek! Mostantol aki a szobamban jar megnezheti Budapest hidjait. Mar nem is latszik olyan sok a ronda szurke faliujsagbol de azert meg van hely kepeslapoknak :) kiraktam oldalra kulon albumba a fozos kepeket, egyelore nem sok, de majd gyulik. Megcsodalhatjatok a lagytojas fozo kutyut is :) egyebkent ne higgyetek a kepek miatt hogy folyton csak bulizunk, csak a tanulasrol viszonylag ritkan csinalunk kepeket...most elmegyek vasarolni, es remelem hogy van meg a sutotok levesbol, mert elhataroztam hogy megprobalkozom a bolti kesz etelekkel, es az nagyon jol nezett ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://post-card-iff.blog.hu/api/trackback/id/tr213301005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása