Kerekvagas

2011.09.24. 21:28

 Mostmar kezdek belejonni a dolgokba. Peldaul mar nem hiszek a terkepnek amit az egyetem kuldott meg postan, mert rajottem hogy csak autoutak vannak rajta jelölve, es egy csomot kerultem amiatt hogy ami zsakutcanak nezett ki az gyalog nem az...mostantol csak a google maps-nek hiszek. Meg voltam ma futni is, amolyan felfedező jelleggel elindultam abba az iranyba amerre nagyjabol sejtettem a Bute park-ot, ami egy hatalmas nagy zold folt a mostantol kiutalt terkepen, es meg is talaltam. Korbafutottam Cardiff fo nevezetesseget, a varat is, aminek a kozepen allitolag tobbezer eves falak is allnak (majd megnezzuk). Futas kozben talalkoztam 6 mokussal is, akartam versenyezni veluk de sajnos az eves jobban izgatta oket. Nagyjabol felmertem hogy mi van a kozelebbi es olcsobb Tesco Express-ben (most nagyon le van rabolva, pl fagyasztott zoldseg alig, majonez pedig egyszeruen nem volt...) es mi az amiert el kell menni a dragabb Sainsburybe - igazabol ez a ketto valasztas van itt most kajavasarlas ugyileg. Lassan elkezdek fozni is, eddig megoldottam anelkul. De ki fogok harcolni magamnak meg egy polcot a hutoben, mert nem jartam tul jol amikor megprobaltuk 5 fele elosztani a 2 egyforma hutot....tegnap megvolt az elso majdnem teljes lakotars csevej, lehet hogy ma az osztrak lany is csatlakozik hozzank, es akkor meglesz az elso teljes. Holnap bebuszozzuk Cardiff nevezetessegeit, majd kaptok sok kepet! De ha irtok nekem akar kommentben akar szemelyesen hogy mirol legyen kep meg video akkor lehet hogy izgalmasabb lesz a blog :)

A bejegyzés trackback címe:

https://post-card-iff.blog.hu/api/trackback/id/tr613253936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása