Szunet

2011.11.14. 00:59

Itt meg nincs ejfel, szoval technikailag betartottam a szavam hogy meg a heten irok...azert nem jelentkeztem, mert hat suru volt a szunet. Sikerult betartanom az elhatarozasom hogy kihasznalom az idot es bepotolom az elmaradt futasokat, 4x voltam a heten, es 1x meg kondi edzesen, szoval erre buszke vagyok. Emellett most kaptam vissza az elso beadandom (hatarido: hetfo del) egy kedves angol ujsagiro tanonctol es nincs is benne sok atjavitas :) szoval ezen dolgoztam, illetve a masikon amit penteken kell leadni. Persze azert a szorakozasra is maradt ido, voltam igazi angol pubban igazi vasarnapi ebedet enni. (Bar ha ezt latnak es ertenek kitiltananak onnan mert ok biztos azt mondanak hogy ez nem angol hanem welszi!) Csinaltam par kepet a szep oszi idoben, remelem nem unjatok meg. A jövö het is nagyon suru lesz, legalabbis szerdaig biztosan, szoval addig ne nagyon szamitsatok hirekre, viszont utana varhatoan lesz sok izgalmas kep :) Ja! Es majdnem elfelejtettem megirni nektek hogy masfel orat skypeolt Tomival es Kasiaval (eloszor amiota itt vagyok) es az is nagyon jo volt. Meg vegre nem csak tankonyveket olvasok, mert Zsoka itthagyott nekem egy Poirot-t, es a konyvtarban veletlenul talaltam egy nagyon erdekes konyvet (nem mintha a tankonyveim unalmasak lennenek, de azert kell a masfele stimulus is).

A bejegyzés trackback címe:

https://post-card-iff.blog.hu/api/trackback/id/tr23375686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása