Indulás

2011.09.20. 15:30

 Hat bepakoltam mindket borondomet (es nem is kellett raallni, eleg volt csak terdelni :)) a fogkefem es Bence ajandek poloja kivetelevel. Az a polo zsenialis, majd posztolok kepet rola, csak mar elpakoltam a fenykepezo kabelet is ugye. Mostantol ekezet nelkul irok ket nagyon kedves ismeros keresere, de ha levelet irtok ekezettel valaszolok majd. A 4 emberbol akivel megosztom a konyhat egyet mar megtalaltam facebookon, ugy hivjak hogy Theo Paratheo, ami szerintem nagyon vicces de ezt persze neki nem mondtam. Ha a nevebol nem lett volna egyertelmu, gorog, csak ugy mint a tobbi 3 kolitarsambol 2 (a harmadik indiai). Persze tudtam hogy angolok nem lesznek a koliban mert nekik nem jar, ok albiba mennek, de nem gondoltam hogy az epulet tele lesz gorogokkel :) a vegen meg megtanulok rendesen gorogul. Eddig egy lanyt se talaltam aki ott fog lakni, biztos bujkalnak, majd holnap delutan kiderul. Persze ha sok fiu koltozik be velem egyutt az nem baj, legalabb nagyobb az eselye hogy az egyiket meg tudom kerni hogy segitsen felvinni a mazsas borondomet a masodikra! A kisebbik is epp eleg nehez lesz. De meg tudom emelni, kiprobaltam amikor lemertem! 12 ora mulva felkelek hogy elinduljak a repterre. Holnap este jelentkezem!

A bejegyzés trackback címe:

https://post-card-iff.blog.hu/api/trackback/id/tr83241040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása